Omg omg omg my hairs up!,

onemargie
onemargie Member Posts: 1,264
hi there ladies as some of you would know I finished chemo in oct 2016 and nearly cried yesterday morning as I can put my hair up for the first time in 15 months!  It’s pig tails and I didn’t even care what it looked like I was going to work looking like this anyway..... so excited just going to work on the fringe part next time when I have more time. Margie xxx 
«1

Comments

  • onemargie
    onemargie Member Posts: 1,264
    I need to change the catergory of my post I keep putting them under community stuff!
  • socoda
    socoda Member Posts: 1,767
    @onemargie, Yayyyyyyyyyyy!!! Margie it looks excellent. Congratulations. Xoxoxox
  • melclarity
    melclarity Member Posts: 3,502
    Oh mine is a bit longer but I love the pig tails!!! Ive been tempted to wear it like that too!!! too cute!!! xo
  • KatyJoy
    KatyJoy Member Posts: 181
    Congratulations! I finished chemo 27th Jan this year and still very short and curly, I wasn’t curly before, don’t know when or if it will go back to normal. Love the pig tails!
  • Brenda5
    Brenda5 Member Posts: 2,423
    So happy for you I could kiss ya. Just in time for Summer time too. <3
  • steplightly
    steplightly Member Posts: 185
    What a great photo.. milestone moments... have a great "pig tail" day

  • primek
    primek Member Posts: 5,392
    Woohoo ...you go girl
  • Nannatash
    Nannatash Member Posts: 63
    I cant wait to have piggy tails you look awesome piggy tails are cute
  • nonkyboy
    nonkyboy Member Posts: 188
    Woohoo you go girl
  • Hopes_and_Dreams
    Hopes_and_Dreams Member Posts: 760
    Yay!!! The pigtails look awesome!! x
  • onemargie
    onemargie Member Posts: 1,264
    Thanks ladies you are the best! I don’t know if I’ll grow it too much 
    longer as it was down past my shoulders before diagnosis. Just a little longer so i can do a bit more with it. Hugs to you all. Margie xx
  • MKitty68
    MKitty68 Member Posts: 261
    woo hoo! Awesome! I am so happy for you. I cannot wait for mine to start growing now I've finished chemo - mine was down to the top of my bum before chemo. 
    Love your pigtails too :-D 
  • Mrs_H
    Mrs_H Member Posts: 102
    Yay!! Love it!! Can’t wait til mine grows back and I get to do the same.
  • poodlejules
    poodlejules Member Posts: 393
    Love it! Its been hot up there ! Back to beanies here in cold old Melbourne :(

  • ShazS
    ShazS Member Posts: 131
    Soo happy for you Margie looks great nice to see a face to name you go girl Shazx